Rešavanje reklamacija

Poštovani kupci krevetića.

Reklamacije: U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom jer ne odgovara karakteristikama i opisu proizvoda sa ove stranice, smatrate da je proizvod neispravan ili da proizvod nije ispunio vaša očekivanja, imate pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda. Proizvod koji reklamirate mora sadržati sve pripadajuće elemente: proizvod, kompletnu dokumentaciju, originalno pakovanje, zaštitne elemente…Proizvod mora biti očišćen od tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja. Krevetizapse.rs ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Postupak rešavanja reklamacija:

1,Krevetić sa detaljnim opisom reklamacije i datumom kupovine šaljete o Vašem trošku kurirskom službom na našu adresu.

2.Ukoliko je reklamacija pozitivno rešena,šaljemo Vam novi krevet o našem trošku,ili vršimo povrat novca,zavisno od toga za koji ste se način rešavanja reklamacije odlučili.

3.Ukoliko reklamirani krevetić nije podležan reklamaciji,tj.kada sa njim nije postupano po gore navedenim pravilima,isti vraćamo o Vašem trošku kurirskom službom.

Kada se reklamacije ne prihvataju:

1.Kod fizičkih oštećenja nastalih padom,udarcem ili nekim drugim nasilnim delovanjem na proizvod

2.Kod oštećenja nastalih ostavljanjem krevetića u uslovima koji nisu predviđeni za proizvod,poput držanja kreveta na otvorenom i pod uticajem vlage( sve vrste padavina-kiša,sneg,rosa ),a što je vrlo lako utvrditi po prijemu proizvoda na reklamaciju.

NAPOMENA-Krevetići su predviđeni ISKLJUČIVO za unutrašnju upotrebu